Sivut

lauantai 1. helmikuuta 2014

Viikot 4-6

   Mooi :)

On taas ollu nii kiire etten oo kerenny hirveesti kirjottelee. Koska en oo kirjotellu, nää postaukset tulee pitkältä ajalta. Kuvia oon onneksi jonkin verran napsinu :) !
Viime postauksessa muistaakseni mainittin hirvipeijaisista jotka piettiin tossa 18.1. :) Hyvvää oli ja kotiaki sai riittävästi. Sen verran söin tässä kuluneiden viikkojen aikana pottumuusia ja hirvikäristystä että jaksaa oottaa seuraavaan vuoteen ja uusiin peijaisiin. 17 pv perjantaina pakkasta oli reilut -32. Kyllä tarkeni :D 

Käristyksen tekoa ensin padassa ruskistettii ja sitte armeijan kenttäkeittiössä muhi sen yön yli ja ai että oli hyvvää ;)



24-26.1 Olin pitkästä aikaa Kiimingissä hyvän ystävän luona. Perjantaina käytii kattelee kaupungilla ja siitä mentii sitte Kiiminkiin. Perjantai iltana tää mun kaverin äiti värjäs multa hiukset ja laitto joitain uusia ''ponnariraitoja'' joista en koskaa ennen ees ole kuullu. Niistä kuvaa postauksen lopussa. Mutta hyvät tuli :) Hiukset vaan kärsi raitojen vaalennuksesta koska edelliset koko pään blondaukset rasitti sillon jo ihan liikaa.

Lauantai aamuna laitettii mulle Color Mask + teho hoitoaine sekotus päähän. Hoiti tuo sen verran hiuksia että harjaki meni jopa hiuksista läpi :D Oltii koko vklp Tiian luona kahestaa ja hauskaa kyllä riitti :)

Siinä aamutouhuissa vähä unohtu aamupala ja Ben & Jerry's jäätelö vei voiton :) Ihan parasta jäätelöä ;)

Illasta Tiialle tuli sen kavereita kylää ja siinä sitte istuttii iltaa ja tutustuttii toisiimme :) Musiikkia kuunneltii ja piettii hauskaa. Käytii kuvailemassa pihalla mutten muitten kuvia viitti laittaa.



1.2. Tässä on kuvaa viime perjantaina tehyistä raidoista.



1.2. Tänää mulla oli ripsihuolto. Oli jo aikaki. Se näissä on huonopuoli että ilman huollatusta alkaa ripset harottaa, mutta se on vaa yleensä se toinen silmä josta ne ripset lähtee ja toiseen jää..

Tällä kertaa keltaset timantit :)
Jännittää ihan hirveesti! Mulla alkaa 3.2 Maanantaina työssäoppiminen päiväkodissa. Nimee en tässä viiti kertoa.. Menen alle 3-vuotiaitten ryhmään ja siitä ryhmästä minun pittää valita yks lapsi josta sitte kaikkien 5 viikon aikana siellä työssäoppimisessa kirjotan asioita joita tää lapsi oppii motorisesti ( liikkeet) sekä kognitiivisesti ( kieli,puhe). Ei tuu olemaan helppoa ja voin sanoa että työpäivän jälkee tuun olemaan ihan poikki. Kavereitakaa ei enää nää nii usein mitä aikasemmin koulussa. Mutta hyvä puoli on että se työpaikka on tässä ihan lähellä, pyörällä pääsee helposti. 

Nyt on alkanu kuumottelee ihan hirveesti huoneen uudestaa sisustaminen :) Tarkotuksena ois myyä vanhat huonekalut pois. Sänky vaan jää. Sekä ostaa tilalle uudet mutta vaaleat. Tällä hetkellä pelkkää mustaa minun huoneessa. Sitte ku oon saanu valmiiksi joskus kesän aikana, nii tulee ennen ja jälkeen kuvat minun huoneesta. On mulla innokkas ostajaki joka on ehtiny jo onneksi varata nää minun huonekalut.. Tulee olemaan pitkä päivä ikeassa ku pääsen kesätyörahoilla osteleen ;) 

Ens viikonloppuna 7.-9.2 menen lapsenlikkaamaan veljen lapsia, ja sitte sunnuntaina sain kuvausreissun kaverin kummilapsen ristiäisiin :) Kiirettä pitää. Millonkahan ehin taas kotona käymää Rovaniemellä....

Nii ja meinas unohtua mainita että alotettii sen Tiian kans tankotanssi :) Nyt käyty pari kertaa ja voin sano että koukkuun jäin ;) Kannattee kokeilla..

Myöhemmin sitte lisää kuulumisia.. :)

-XO Netta.K

4 kommenttia:

  1. Haluutko jossain vaiheessa kirjotella siitä tankotanssista enemmänkin? Oon nimittäin itekin harkinnu sen alottamista :)

    http://www.only--my--life.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin :) Voisin kirjotella siitä sitte ku oon vielä pari kertaa käyny siellä tunneilla ? Ja todellakin kannattee alottaa. ! tosi mukavaa :)

      Poista
  2. Hyi kamala! Ei missään voi olla noin kylmä D: mut joo noi sun hiukset on hirmu ihanat :3

    http://cowswings.blogspot.fi/

    VastaaPoista