Sivut

lauantai 15. maaliskuuta 2014

Maaliskuun kuulumiset

 Hei :)

Elikkäs terve pitkästä aikaa. On ollu nii kiire tuon työharjottelun kans ja sitte oon tätä mun huonetta järjestäny. Kuvia en oo vielä ottanu uudesta huoneesta, koska muutamia asioita puuttuu ja mielummin kuvaan sitte ku kaikki on valmista. Mutta tähän mennessä oon enemmän ku tyytyväinen tähä huoneesee :). Jos noin nyt voi sanoa. Ihan hiihtoloman alussa käytiin siis äitin ja minun kaverin even ( http://evuliinas.blogspot.fi/ ) kans Ikeassa 'vähän' shoppailemassa ja voisko nyt sanoa että oli auto aika täynnä tavaraa. 

Maanantaina 3.2. minun veli tuli meille perheen kans ja siitä sitte oikeastaan lähettiin suoraan kelkkailemaan ja pilkille. Ja kuten aina kamera oli mukana ja kuvailin enimmäkseen huonon sään vuoksi koirien touhuja.. Siinä oli meän koira ja sitte veljen australian paimenkoira. Ja kuten huomattu, ne on hulluna lumipalloihin... :D






Maanantai aamupäivällä kävin hakemassa maton ja pari lampaantaljaa vintiltä mun huoneeseen nii löysin vanhan maitohenttarin. Se oli ruosteessa ja likanen. Päätimpä sitte ottaa mukaa ja sain entisöityä sen. Apuna oli vaa pari palaa patapata sientä ja puhasta tuli. Liotin sitte sitä sisältöä vähän aikaa vedellä ja etikalla.





Tiistaina 4.3 oli taas jälleen pilkkimistä. Ilma oli hiukan parempi. Kalaaki tuli kiitettävästi. :) 




Kummipoika :)
Tiistai iltana päätin sitte lähtee Even tykö yöksi. Se yö meniki sitte dataillessa ja höpöttelemällä. Ja syömällä.. Huhhuh. Jäätelöä, pirtelöä ja kaikkea... Tehtiin mansikka-mustikka-banaani pirtelöä :) Hyvvää oli ! Yritettii jopa saaha aikaseksi uutta banneria.. Mutta oon tyytyväinen nykyseen...




Torstaina lähettii sitte ostosten kans ajamaan Ouluun. Kävin aamulla verikokeissa uutta lääkekuuria varten. Aiemmin söin antibiootteja akneen. Sitten ku niiden vaikutus alko muuttumaan haitallisiksi lääkäri päätti että aloitan Roaccutan- kuurin. Sen takia jouduin käymään verikokeissa. Nyt oon syöny tätä lääketta viikon. Helppoa vielä on ollu, mutta pahemmaksi menee koko ajan oireet. Kaikki nivelet ja lihakset on kipeenä ja silmät ja huulet on kuivat. Voisin kertoa tästä kuurista lisää sitte loppusuoralla ja sen vaikutuksista. 
Otettiin sitte Rovaniemeltä minun kaveri Juliet mukaa Ouluun remonttiavuksi.. Viikonloppu oltiin kahestaan Oulussa ja sisustettii huonetta. 

Sillä aikaa ku kokosin viimistä huonekalua Juliet päätti leipassa meille Baileys- juustokakun. Hyvää oli, mutta se jäi siihen yhteen palaseen maukeuden takia :D Domino pohja.


Sunnuntaina päätettii tehä vähän isompi aamupala julietin lähtemisen takia ja ottaa rennosti leffojen parissa. :)


Ja tähän päivään. 15.3. Oon ollu kotona pitkän työviikon jälkeen helpottuneena siitä että kaikki paperihommat liittyen työssäoppimiseen on tehty. Tein ohukaisia ja testailin vähän kuvata Macro 40mm -putkella. Täällä Oulussa on ollu sulaa jo pari viikkoa. Joissain paikoissa tietty jotain isoja lumikinoksia jääny, mutta tiet on sulat ja nurmi. Tänään tietenki sitte alko satamaan lunta.. Ei yhtään kiva ku luulin että pystyy vihdoin pyöräillä kunnolla. No sille ei voi sitte mitää.. Muutama kuva minkä tänään otin Macrolla.




Äiti sai lahjaksi suklaakahvia.. Pakko kokeilla :)


- XO Netta K



4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia <3 Ihastuin sun blogiin jotenki ihan älyttömästi! Pakko jäädä seurailemaan tulevaa! :)

    http://ailijohanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. uii ihania pikkusia ja toi aamupala, omnom! et satu muistamaan miten oot tehny ton sun bannerin dreams kohdan? :D mulla on meinaan mun banneri samalla idealla tehty joskus aikoja sitten ja haluisin nyt uudistaa sen, mut käyttää tota samaa taktiikkaa ja ei mitään tietoo miten sen joskus väsäsin :D

    http://chaasingthesun.blogspot.fi
    toivottavasti tykkäilet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tossa 'dreams' kohdassa on käytetty Photofiltre 7 :)

      Poista